LINE DISAIN

Logo al.   180 €

Logoraamat al.   260 €

Vektoriseerimine al.   110 €

Visiitkaardid  al.    70 €

Plakatid/postrid al.   75 €

Flaierid, voldikud al.   75 €

Etiketid / kleebised al.   55 €

Pakendi disain al.   220 € 

Trükiste ettevalmistus al.   30 €

Reklaamkiri sõidukitele al.   40 €

Sõiduki täisdisain al.   250 €

Särgi kujundus al.   30 €

Tunnihind   34 €/h

Minimaalne tasu   18 €

Konsultatsioonid   Tasuta

Projektipõhised tasud kokkuleppel

Kodulehe, video jms kujunduste hinnad materjali põhjal.

 


Hindadele ei lisandu käibemaksu.

 

NB! Lõplik hind  kujuneb materjali/töö mahukuse põhjal. Samuti on mitme kujundustöö tellimine korraga soodsama tasuga.

Hinnad ei sisalda trükiste printi/paigaldust, kuid hea meelega organiseerime vajadusel ka selle.

Logo on graafiline märk, mida kasutatakse näiteks ettevõtte, toote, teenuse, asutuse, organisatsiooni või ürituse visuaalse tunnusena. Logo ülesanne on midagi teistest omasugustest eristada.

Logo koosneb sõnamärgist, ehk nimest (ka logotüüp, wordmark) ja logomärgist (ka märk). Või kasutakse ainult üht või teist. Näiteks Coca-Cola ja Google on logotüübid, st nende logoks on eriliselt kujundatud tekst. Apple ja Shell, vastupidi, kasutavad ainult logomärki.

Lisaks kohtab aegajalt logos tagline’i (ka slogan) – hüüdlauset, mis võtab brändi või toote nutikalt kokku.

Stiiliraamat ehk CVI (ka stiilijuhend, brand bookstyle guide, Corporate Visual Identity) on dokument, milles fikseeritakse visuaalne identiteet. Eelkõige tuleb stiiliraamatu kasu välja siis, kui ettevõtte sümboolikat on vaja esitada erinevatel taustadel ja meediumitel. Valed värvikombinatsioonid, mõõdud ja paigutus võivad ettevõtte visuaali muuta tundmatuseni.

Stiiliraamat koostatakse just sellepärast, et säilitada ettevõtte visuaali algupära, tagada selle kasutus erinevateks vajadusteks ja kindlustada ettevõtte äratuntavus. Stiiliraamat aitab ettevõttel teistest eristuda ja anda edasi oma sõnumit. Lisaks hoiab stiiliraamat kokku aega – uue esindusmaterjali tellimiseks on algandmed juba välja töötatud!

Stiiliraamat on dokument, kuhu pannakse kirja kõik ettevõtte visuaalse identiteedi parameetrid. Selles kirjeldatakse näiteks logo põhilised parameetrid:

  • värvid – põhivärvid koos toetavate sekundaarvärvidega,
  • font ja selle suurused,
  • proportsioonid – vältimaks väljavenitatud logo,
  • suurus – tuuakse välja ka kõige väiksem suurus, millena logo võib esitada,
  • paigutus – näiteks kas logo võib paigutada diagonaalis või vertikaalis,
  • kaitseala – kui palju vaba ruumi logo ümber peab jääma,
  • kombineerimine – kas logo kasutatakse koos teiste kujunduselementide (ringikesed, kastid jms) ja sümbolitega jms,
  • kasutamine – erinevatel turundusmaterjalidel (firmakingitused, dokumendiblanketid jms), aga ka see, kuidas logo kasutada ei tohi.

Stiiliraamatu näol on tegemist detailse ja praktilise kasutusjuhendiga, mis tagab, et igat visuaalset elementi kasutatakse järjepidevalt ühesuguselt. Stiiliraamatu alusel saab kujundaja ettevõtte ühtsest tunnusgraafikast lähtuvalt luua kiirelt ja mugavalt erinevate esindusmaterjalide tarbeks kujundusfailid. Ja sealt edasi valmistooteni (näiteks erinevad trükised) on juba väike samm.

Igale ettevõttele tuleb kasuks, kui tal on äratuntav visuaalne nägu. Stiiliraamat tulebki siin kohal appi, luues ettevõttele edaspidiste kujundustööde tarbeks ühtse visuaalse stiili.

Kindlasti mõtle enne stiiliraamatu tellimist põhjalikult läbi, millistel esindusmaterjalidel (visiitkaart, dokumendimallid, ümbrikud jms) Sa ettevõtte tunnusgraafikat kasutama hakkad ja anna sellest meile teada! Nii loome stiiliraamatusse just Sinu ettevõtte jaoks oluliste esindusmaterjalide näidised.

Kui Sul on oma logost alles vaid foto, siis tuleb kvaliteetse trüki jaoks logo ümber joonistada vektorgraafikasse.

Vektoriseerimise abil teisendatakse rasterkujutised ja jooniste skaneeringud vektorvormingusse, mis tagab nende lihtsa redigeerimise ja kasutamise.

Rasterpildi peamine puudus on selle kvaliteedi halvenemine suurendamisel. Rasterilt vektorile üleminek võimaldab jooniseid suurendada ja redigeerida ilma kvaliteeti ohverdamata.

    There are no posts to show